Veelgestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen van onze klanten. Staat jouw vraag er niet bij neem dan contact met ons op.

- PAK 15% KORTING -

Wij leveren nagenoeg alle producten uit onze eigen voorraad binnen 3-5 werkdagen bij jou thuis. Indien de leveritjd langer is, vermelden we dat netjes bij het product. Als je vragen hebt over de levering van jouw bestelling, neem dan contact met ons op via info@horlogerieshop.nl

Horlogerieshop.nl staat voor kwaliteit. Wij liepen er zelf al jaren tegenaan dat er veel goedkope producten uit China worden verkocht waarvan de kwaliteit vaak tegenvalt. Wij hebben ons assortiment zo ingericht dat het transparant is of de producten in Europa zijn ontwikkeld of niet. Dit zie je terug aan de badge Made in Europe.

Alle producten worden, ongeacht hun afkomst, door onszelf beoordeeld voordat we deze te koop aanbieden. Horlogerieshop.nl wilt graag alleen mooie producten verkopen aan liefhebbers van horloges!

Wij versturen alle bestellingen van meer dan 50 Euro gratis naar je toe. Voor bestellingen onder 50 Euro rekenen we 4,95 Euro verzendkosten. Deze kosten vind je terug bij het afrekenen van jouw bestelling.

Alle artikelen kunnen binnen 2 weken kostenloos retour gestuurd worden. We vinden het wel belangrijk dat de producten compleet, niet gebruikt en in hun onbeschadigde originele verpakking worden teruggezonden. Na ontvangst en goedkeuring van de retourzending wordt het aankoopbedrag retour gestuurd. Klik hier voor ons volledige retourbeleid.

De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de koper. Indien je een beschadigd product hebt ontvangen, dan vergoeden wij de retourkosten. Neem hiervoor aub contact op via info@horlogerieshop.nl

Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via Info@horlogerieshop.nl. Let op: retouren moeten naar het volgende adres worden gestuurd: Horlogerieshop.nl, ´s-Gravenzandseweg 50, 2671JP Naaldwijk. 

Als je retour is geaccepteerd, sturen we je de instructies over hoe en waar naar toe je het pakket moet versturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder dat er een retour is aangevraagd, worden niet geaccepteerd. 

Voor vragen over retourneren kun je altijd contact met ons opnemen via Info@horlogerieshop.nl

Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.

Neem contact met ons op via Info@horlogerieshop.nl als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.

Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem binnen 48 uur contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en het voor je oplossen. Neem contact met ons op via info@horlogerieshop.nl.

Indien je niet binnen 48 uur contact met ons opneemt om melding te maken van een beschadigd artikel, dan kunnen wij de retourzending niet accepteren. We weten dan immers niet waar of door wie de schade is veroorzaakt.  

Horlogerieshop.nl is echt een online winkel voor liefhebbers van horloges. We hebben daarom ook geen showroom of fysieke winkel.